PJW.pl to marka grupy freelancerskiej

PJW to marka, którą posługuje się nasza grupa frelancerska oraz poszczególni freelancerzy, którzy wchodzą w skład tej grupy ( m.in. strateg, dyrektor kreatywny, copywriter, grafik, programista ),

3 rodzaje podejścia do tzw. KREATYWNOŚCI

W świecie marketingu i reklamy istnieją 3 rodzaje podejścia do tzw. “kreatywności”.

Agencje, firmy (np. produkcja TV ) lub freelancerzy tworzą kreację, która jest:

1) estetyczna – przyjemna dla zmysłów; jak  arcydzieło, które ładnie wygląda w portfolio, ale niekoniecznie promuje markę lub ideę czy “sprzedaje” usługę czy produkt. Najczęściej taka kreacja “promuje samą siebie”.

2) skuteczna – przekonuje do marki, zachęca do zakupu ( retoryka reklamy, perswazyjność, estetyka w służbie strategii itp.). Taka kreacja ma za zadanie przede wszystkim przekonać do marki, zachęca do zakupu. Taka kreacja może być nawet (niby) “nudna” i “brzydka”, ale ma być przede wszystkim skuteczna (!)

3) wariant trzeci, dzięki któremu czasem udaje się połączyć oba powyższe podejścia ( jest to wtedy sytuacja idealna ).

PODSUMOWUJĄC: Kiedy reklama lub marketing są  kreatywne? Kiedy sprzedają.

PJW czyli Pierwsze Jest Wrażenie

W życiu, w biznesie Pierwsze Jest Wrażenie.

 PJW pomaga Klientom w kreowaniu tzw. “pierwszego wrażenia”.

PJW czyli Perswazja Jest Ważna

Tak samo Perswazja Jest Ważna.

PJW pomaga Klientom w perswazji. W przekonaniu nieprzekonanych.

PJW czyli Profesjonalizm, Jakość, Wyniki

.

PJW gwarantuje 3 rzeczy:  Profesjonalizm, Jakość, Wyniki

 ODWIEDŹ nasze podstrony

w celu uzyskania informacji na temat oferowanych przez nas usług

oraz skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz wynająć konkretnego freelancera  ( specjalistę – np. Copywriter PJW ) lub całą grupę freelancerską PJW.